Lietošanas noteikumi un distances līgums

SIA Trīs Ozolzīles, reģistrācijas numurs 40203372970, zīmols „Ozolzīles” , adrese: Jaunjānēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads, LV-4220, Latvija (turpmāk – Pārdevējs), uztur tīmekļa vietni ozolziles.lv (turpmāk – interneta veikals), tajā pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar zemāk norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem.

Pārdevējs veic iepriekšminēto dabību, ievērojot preču pasūtīšanas, piegādes, atgriešanas un citus noteikumus, kā arī sastāda interneta veikala darbības politiku, kuras izklāsts ir atrodams šajā mājaslapā.

Piekļūstot interneta veikalam vai lietotjot to, Jūs apliecināt, ka esat izlasījis lietošanas noteikumus, saprotat tos un piekrītat tos ievērot bez ierobežojumiem vai nosacījumiem. Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma mainīt lietošanas noteikumus tos ievietojot interneta veikala „lietošanas noteikumi un distances līgums” sadaļā ar norādītu veikto izmaiņu datumu.

Distances līgums

Ja Pircējs, izmantojot interneta starpniecību, iegādājas interneta veikalā piedāvātās preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par distances līgumu un ir pakļauta tiesību normām, kas regulē distances līgumu, tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas likumam „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu”.

Interneta veikalā ozolziles.lv piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu interneta veikalā ozolziles.lv, norādot iegādājamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā pieejamos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Visu interneta veikalā pieejamo preču cenas ir norādītas EIRO (€ ) valūtā ar iekļautiem nodokļiem. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas atbilstoši izvēlētajam piegādes veidam tiks aprēķinātas pie pirkuma apmaksas. Pircējs sūtīšanas izdevumu, ja tādi ir radušies balstoties uz izvēlēto piegādes veidu, un preču apmaksu veic kopā, pirms apstiprinājuma saņemšanas un preču piegādes no Pārdevēja.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz interneta veikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēl pasūtījuma izpilde nebūs iespējama, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Ja veicot pasūtījumu, nesaņemat rēķinu savā e-pastā, lūdzam sazināties ar mums!

Pircējam vai Pircēju pārstāvošai personai ir pienākums pārliecināties par preces atbilstību tās piegādes brīdī vai ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Sīkāka informācija par piegādes veidiem un tarifiem atrodama šeit: Piegāde un apmaksa

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atgriezt preci Pārdevēja adresē. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Adrese atgriešanai pa pakomātu:

Neskaidrību gadījumā sazināties ar Pārdevēju caur e-pastu:  [email protected]

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • Pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;

  • Pārtikas preču iepakojums ir atvērts tādejādi nespējot nodrošināt higēnas un veselības prasības attiecībā uz atgriežamo produktu

  • Pasūtītās preces iegādājusies juridiska persona

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Pēc atteikuma tiesību izmantošanas un pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis atgriezto preci, kā arī ir pārbaudīts atgrieztās preces stāvoklis, pārdevējs 3 darba dienu laikā paziņo par naudas atmaksu vai par atteikumu atgriezt naudas līdzekļus par atgriezto preci, informējot Pircēju ar pamatotu lēmumu par šāda atteikuma piemērošanu.

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Ar detalizētu informāciju par pesonas datu apstrādi Pircējs var iepazīties interneta veikala sadaļā Privātuma politika.

Pircēja pienākumi

Apmeklējot un izmantojot interneta veikalu, Pircējs piekrīt:

  • Iepazīties ar distances līgumu;

  • Iepazīties ar privātuma politiku;

  • Ar cieņu izturēties pret citiem klientiem un uzņēmumu, ievērojot ētikas normas, piemēram, komentāru sadaļā;

  • Neizplatīt nepamatotu vai nepārbaudītu informāciju, kas uzņēmumam var radīt kaitējumu;

  • Nenodarīt tīšu kaitējumu uzņēmumam, ļaunprātīgi izmantojot pieejamo informāciju;

  • Neizmantot citas personas datus, veicot pasūtījumu vai citas darbības, kas var skart citas personas datus;

  • Sniegt patiesu informāciju, iesniedzot savus datus, veicot pasūtījumu vai citas darbības.

Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajā interneta veikalā atrodamajos noteikumos un nosacījumos t.s. Privātuma politikā, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

Pēdējo reizi informācija atjaunota: 25.06.2025.